Sayfalar

24 Kasım 2011 Perşembe

MANDALİNALI CHEESECAKE (Dr.Oetker)

Mandalinalı cheesecake tarifi 
Kolay mandalinalı cheesecake tarifi
Dr. Oetker mandalinalı cheesecake tarifi 


30 Ekim' de düzenlenen 1.İZMİRLİ BLOG YAZARLARI TOPLANTISI'ndan evimize elimizde muhtelif paketlerle döndüğümüzü ilgili yazımda anlatmıştım; hatta katılan tüm arkadaşlar bu konuyla ilgili yazılarını bir bir yazmışlardı. Bu paketlerden biri de sponsorlarımızdan Dr.Oetker http://www.droetker.com.tr/ tarafından hediye edilmişti ve içinde birbirinden lezzetli olduklarına emin olduğumuz ürünler çıkmıştı.

Tam da ertesi gün, kalabalık bir grup misafirim vardı ama o toplantıya gidebilmek pahasına bütün ikram hazırlıklarımı akşama sarkıtmıştım:) Ve - inanmayacaksınız belki ama- tatlı olarak ne yapacağıma bir türlü karar verememiştim. Alternatif çoktu da seçmek zordu..Dr.Oetker paketinden çıkan 'Cheesecake Yap' hızır gibi imdadıma yetişti. 'Fakat üstüne vişnem yok' dediğim anda da 'Mandalinalı Pelte' geliverdi elime..Temiz kalbe bakar mısınız:)))) Allah'tan başka şey isteseymişim olacakmış..

Her ikisi de Dr.Oetker'in en yeni ürünlerinden olan bu lezzetlerle nefis bir cheesecake çıktı ortaya. Eh mevsim kış, mandalina da bol olunca sonucu hayal etmek çok zor olmasa gerek..Misafirler cheesecake'e bayılıp nasıl yaptığımı sorunca - dürüstlüğü de kimselere vermeyiz evelallah ! - paketleri çıkartıp göstererek herkesi epey bir şaşırttım. Çünkü tamamı evde yapılanından hiçbir farkı yoktu. Denemesi bu iki paket ve birkaç ilave malzemeden ibaret inanın..Şimdiden afiyet olsun..  

Malzemeler:
*****************************


*1 paket Dr.Oetker Cheesecake Yap
*1 paket Dr.Oetker Mandalina Tadında Pelte (üstündeki tarife göre su ile pişecek)
*2 paket Eti Burçak Bisküvi (hepsi kullanılmayacak)
*75 gr. tereyağı veya margarin
*1,5 kutu labne peyniri (veya 300 gr. yoğurt)
*2-3 adet mandalinin dilimleri

Yapılışı:
******************************
*Cheesecake Yap paketinin üstündeki tarife göre bisküvileri robottan geçirin ve eritilmiş tereyağı veya margarinle karıştırıp 26 cm. çapındaki kelepçeli kalıba bastırarak yayın. Biraz sertleşmesi için buzdolabına koyun.


*Cheesecake Yap paketinin içindeki tozu, üzerindeki tarife göre sütle çırpın. Labneyi ilave edip biraz daha çırptıktan sonra dolaptaki bisküvi tabanının üstüne düzelterek yayın (pişirmeyeceksiniz). Mandalina dilimlerini liflerinden arındırıp kremanın üzerine yan yatırıp sıralayarak dizin. Dolapta bekletmeye devam edin.
*Mandalina Tadında Pelte'yi paket üzerindeki tarife göre pişirin ve kenara alarak iyice ılınana kadar  karıştırarak soğutun çünkü sıcakken krema üzerine dökerseniz kremayı eritip karışabilir. Ilık hale getirince, kremanın üzerine yavaş ve dikkatlice döküp yayın.
*Buzdolabında 2-3 saat bekletip dilimleyerek servis edin.












12 yorum:

  1. Serapcığım desene dr.Oetker çıktı mertlik bozuldu :))) Şaka bir yana ellerine sağlık,eminim ki muhteşem olmuştur.

    YanıtlaSil
  2. Nefis olmuş serap ablacığım ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  3. pek lezzetli görünüyor:))

    YanıtlaSil
  4. Sorma Nilgün ablacım..İnsan bünyesi tembelliğe ne kadar meyilli değil mi?:)) Çok sağol..

    Nigarcım, Saadetçim; çok sağolun:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık bende kendim bir kez denemiştim ama bizim evin gurmesi:)) büyük oğluş hımmm tam benzememiş demişti bende bir daha yapmadım söylemesi ayıp kipadan hazır aldırdım aman uğraşmıyayım dedim benimki bayıldı çok güzelmiş diye.

    ama senin tarifle bir deneyeceğim şu bisküvi faslı filan aynı hazırlardaki gibi görünüyor ben kedi dili kullanmıştım. iyi bilenden almak lazımmış tarifi:))) öptüm canım

    YanıtlaSil
  6. Serap'cım işler bitti nihayet dönebildim. Görüntüye bayıldım, lezzeti de umarım görüntüsü gibidir. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Hersey nasılda paketlere sığıverdi...
    Kolaylıklar artık elimizin altında..
    Renk harika kokusu adeta burnumda..
    Nefisssss..
    Çok sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ay süpper olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Serap ablacığım ellerine sağlık, süper valla ne kolay oluvermiş benim paketerde duruyor hemen deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Serapcım,
    çok nefis görünüyor ellerine sağlık
    bir sonraki chesecakeyi mandalinli yapayım hiç denemedim hoş bir tadı olacak eminim.
    Sizlere afiyetler olsun.
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  11. Ablacım ellerine sağlık, çok güzel gözüküyolar eminim tadıda öyledir, Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. Haticecim; bizi duyan da 'bu gurmeler olmasa evlerimizde, savsaklıyoruz' zannedecek:))))))) Canları sağolsun, naapalım..Onlar nasıl istiyorsa öyle yapacağız..Sağol canım..

    Nilgüncüm; hoşgeldin..Biz çok beğendik ama zevk tabii, bilemem..Sevgiler canım..

    Birdutmasalım, Aslıcım, Selcencim; çok sağolun..

    Mandalin Çıkmazı'na mandalinalı cheesecake..Hmmm..Geç bile kalmış bence Yıldızcım..Hemen kolları sıva ve sağol:))

    Hülyacım; çok sağol canım..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...