Sayfalar

14 Haziran 2011 Salı

KÜÇÜK BİR SELAM....


Uzunca bir aradan sonra hepinize tekrar merhabalar..Rutin İstanbul seyahatlerimden birisi daha sona erdi. Çok şükür sağ-salim gidip döndüm. En önemlisi, oraya gidiş sebebim olan zorunlu tadilat işini halledip döndüm hem de:) Oradaki bu tatsız işten dolayı, sizleri ziyaret etmeye ve yorum bırakmaya pek vaktim olmadı. Hatta zamanımın önemli bir bölümünde internetimiz kesikti. Onarılıp tekrar hizmete açılması biraz zaman aldı. En kısa zamanda yazacağım yazımda, size oradaki en önemli ve benim için sürpriz olan bir olaydan yani 9 Haziran tarihli Sofra Dergisi İstanbul'lu Blog Yazarları Buluşması'ndan söz edeceğim..Ama benim bilgisayar yine uykuya geçti ve yarın Vatan Bilgisayar'a bir 'doktor kontrolü'ne gidecek:) Dolayısıyla resimlerim, vs..tüm kayıtlarım onda olduğundan; eşimin bilgisayarından size sadece küçük bir selam verebildim. Gördüğünüz fotoğraf, oğlumla Beyoğlu'nda çekildi ve bugün kuzenim tarafından Facebook sayfama yüklendi, öylelikle paylaşabildim. Şimdilik hepinizi sevgiyle kucaklıyorum. En kısa zamanda görüşmek üzere, sağlıcakla kalın..








4 yorum:

  1. canım benim sevgiler kucak dolusu sana hoşgeldin. her işin rastgelsin öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin arkadaşım, görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. Haticecim, Nilgüncüm, Dilekçim; hepinize tekrar merhaba, hoşbulduk..Sağolun..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...